FREDAG

 
Godmorgon på er!
Ber om ursäkt för låg uppdatering igår, hade fullt upp!
 Jag var främst på besök hos min barnmorska, gjorde lite tester, lyssnade på hjärtljud och mätte magen. Allt såg jätte bra ut och mitt sf-mått ligger just nu på 34cm. Hon kände även lite grann på magen och kunde konstatera att min lillaskrutt har vänt rätt sig och ligger med huvudet nedåt! 
 
 
 
 
 
Nu är det en ny dag med nya tag. Fredag och allt, kan det bli bättre? 
Jag tänkte fråga er vad ni önskar att få se mer av/veta mer om? Om det är något speciellt ni vill läsa om eller vad ni tycker om att jag visar upp barnkläder? Tycker ni det blir för mycket eller vill ni ha mer?
Svara gärna på denna simpla fråga, jag vill kunna göra alla glada även om det är svårt. 

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är kul att läsa din blogg i allmänhet.. Att läsa om dina förväntningar osv :) Tycker din blogg är bra trots jag nyss började läsa den. :) lycka till med allt :P

2013-07-05 @ 11:15:44
URL: http://mizzcarro87.bloggplatsen.se
Postat av: Klara

älskar när du visar bebiskläder, dem är ju så söta! :D skulle önska och få se lite mer bilder av just dig också (:

2013-07-05 @ 11:19:03
URL: http://klaras.se
Postat av: Emilia

din blogg är bra som den är, blogga om sånt du själv tycket är kul! det är nog det viktigaste :)

2013-07-05 @ 11:35:40
Postat av: Anonym

Inte mer barnkläder! Tycker inte jag

2013-07-05 @ 11:39:33
Postat av: Pilla

barnkläder/saker (i lagom mängd), inredning, tankar, texter, kanske någon önskerubrik av och till ? :)

2013-07-05 @ 11:41:41
URL: http://pernillabredolt.com/
Postat av: Mamma Linnéa

Hej! Jag tycker din blogg är superbra och jag hittar så mycket inspo ifrån dina barnkläder när du lägger ut, du har väldigt god smak. jag tycker att du kunde ge oss lite mer bilder av dig själv och ifrån din vardag så det inte bara blir en blogg om barnkläder! (inget negativt eller illa menat) men läsare vill ha mer än så tror jag. Kram och lycka till med allt!

2013-07-05 @ 11:43:31
Postat av: Anonym

mer inspirationsbilder!!!!!!!!!

2013-07-05 @ 11:54:03
Postat av: Jossan kossan

Mer om dig själv, vem är du, hur bor du osv :)

2013-07-05 @ 12:30:12
Postat av: Madde

Jag gillar bloggen som den är just nu, mycket bebis, kläder, mage - graviditet :) keep it up !

2013-07-05 @ 12:31:25
URL: http://maadison.blogg.se
Postat av: Mia

Jättekul med bebiskläder, dina tankar osv :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0