Under 500

Stickad Cardigan, River Island HÄR! / Transparent blus med kors, CLUB L HÄR! / Vitt line med detaljer, River Island HÄR! / Trikålinne med tryck, River Island HÄR! / Oversize tunika, RUT M.FL HÄR! / Svart transparent tunika, Vero Moda HÄR!
 
 
Jag har aldrig riktigt varit något 'proffs' när det gäller mode och kläder, aldrig riktigt varit så jätteintresserad av vad som är inne för stunden och promt följt denna trend som då uppstår. Jag har alltid kört min egen grej, valt vad som jag själv trivs i och tycker är fint även om det ofta kan vara något så tråkigt som en tunika och jeans för exempel.
 
Nu när jag är höggravid är det inte så lätt att hitta kläder som jag trivs i då jag aldrig riktigt varit någon klänningstjej på sommaren oavsett (mer en shorts- och-linne-tjej). Nu i slutskedet är det mer att finna kläder som är sköna framför kläder som är supersnygga då det inte är något bekvämt och pressa svullna ben och fötter ner i ett par tajta jeans eller smala ballerina skor. 
 
Just nu kan jag inte låta bli att drömma mig bort och längta tills jag kan börja handla höst - och vinterkläder. Ovanför ser ni några få godbitar jag snabbt klickade upp hos Nelly i dem enkla men stilrena färgerna som jag fullkomligt älskar.
 

Kommentarer
Postat av: L

Hej!
Vilken intressant blogg du har. Vad är dina tankar kring amning?

2013-07-05 @ 14:48:15
Postat av: Mamma Linnéa

Håller med dig fullkomligt. Jag minns när jag var gravid med min första (har tre flickor) och i slutskedet ville jag inget annat än att bara gå runt i en inlindad filt eller liknande då jag tyckte allt var så trångt, varmt och jobbigt att ha på sig. Speciellt nu när dt är sommar också, så kan jag förstå att det inte är någon dröm att klä sig fin när man blir genomsvett lika fort (på grund av hormoner och liknande).
Men man måste ju självklart se det på den ljusa sidan också, tänk vilken underbar liten skatt som kommer till liv sen och som endast är din egen! :)
Långt inlägg, men ville bara göra mig hörd! hah Kram Mamma Linnéa

2013-07-05 @ 14:48:23
Postat av: Amanda <3

älskar nelly :D<33

2013-07-05 @ 14:54:13
Postat av: d

fina!!!!!!

2013-07-05 @ 15:23:12
URL: http://djnsnd.com
Postat av: Emma

jättefin blogg! Ha en fortsatt bra dag:)

2013-07-05 @ 16:59:35
URL: http://emmalundmaark.blogg.se
Postat av: Anonym

fina kläder.

2013-07-05 @ 17:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0