Sorry for bad update!

 
(Lite rymligare handväska och en ny plånbok i större modell)
 
Ledsen för dålig uppdatering under dagen. Har haft en mor-dotter-dag med mamma med lite shopping och god mat! 
Benen är nu svullna nästan till det dubbla och ömma efter att ha sprungit in och ut i butiker några timmar, så nu ska jag pröva och lägga dem högt med hjälpa av några tjocka kuddar och mumsa på lite färsk frukt! Hoppas ni har haft en bra dag! Tack som tusan för alla fina kommentarer, jag läser och tar till mig varje litet ord! Tack. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Skitsnygg handväska!

2013-07-01 @ 19:37:12
Postat av: Klara

åh dem där väskorna är så snygga! :D vill ha en, fast i svart! (har sett att de också finns! :)

2013-07-01 @ 20:49:31
URL: http://klaras.se
Postat av: Evelina

en bra att ha väska :D

2013-07-01 @ 20:56:46
Postat av: Eva

Lät inge kul med svullna fötter! Ett tips är och lägga dem i kallt vatten en stund, funkar för mig :D dock är jag inte gravid hehee

2013-07-01 @ 21:07:10
URL: http://eva.blogg.se
Postat av: Cattis

Vilken snygg väska! Var köpte du den? :)
Jobbigt med benen, hoppas det blir bättre!

Svar: Köpte den i en butik i Norge (befinner mig här just nu) ! :)
Izabelle

2013-07-01 @ 23:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0