Måndag

 
Första dagen på en ny vecka och på Onsdag går jag in i vecka 36. Tiden går så fort att man knappt hinner med! Ankomsten av mitt hjärta börjar kännas allt mer verklig och jag kan inte fatta att hon snart är här! Längtar 
 
Solen levererar idag också här i Norge och jag har precis fått i mig lite frukost, en stor portion med färsk frukt och en tallrik mannagrynsgröt , som också har blivit lite av en ny craving!
 
Om det är någon gravid/har varit gravid som läser min blogg, hade ni några speciella cravings när ni var gravida?
 
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jag hade nektariner och tomat med mozzarella:) lycka till med allt:) min dotter är snart 19 månader och det bör bara ljuvligare för var dag som går! Varje dag något nytt och roligt. Lite tjafs och bråk med, men det glöms bort fort:)

2013-07-08 @ 11:39:00
URL: http://Cajsen.blogg.se
Postat av: Johanna - mamma till Love

Päron var en av mina "cravings". Och 7up light! Men inget konstigare än så ;)

2013-07-08 @ 12:39:35
URL: http://emeliejohannaa.blogg.se
Postat av: Elin

Första och andra graviditeten så var jag bara tvungen att ha clementiner, och även apelsinjuice! Med den tredje blev jag sugen på lakrits, som jag inte annars tycker om. Och denna graviditet så är det jordnötter som gäller :)

2013-07-08 @ 15:57:11
Postat av: Mamma Linnéa

med alla mina barn så har jag haft endast en och samma craving med dem alla tre, Jordnötssmör på rostad smörgås!

2013-07-08 @ 17:15:02
Postat av: Queenie

Jag tror inte att jag hade några speciella "cravings" utan jag var sugen på olika grejer i perioder. Hade tex fanta period, macka med jordnötssmör och massa sötsaker :p Åt allt jag var sugen på haha

2013-07-08 @ 19:49:11
URL: http://miniqueenie.blogg.se
Postat av: Rebecca

Gravid i v. 32 här och jag har inga speciella cravings, men blir otroooligt sugen på vad jag än blir sugen på.
Mysig blogg. Lycka till med allt, tror att du kommer att fixa detta galant! Kram

2013-07-09 @ 22:47:22
Postat av: Malin

Jag ville ha frukt som apelsin, melon och kiwi under graviditeten. Något som försvunnit nu. Jag suktar inte akks efter det på samma sätt :)

Svar: Så det kan bli! :) Jag känner sug efter något ena dagen och nästa mår jag nästan illa av tanken på det, till exempel :) hehe. Ny blogg! www.mariaizabelle.vimedbarn.se! Hoppas du kikar in där framöver :) Kram
Izabelle

2013-07-14 @ 17:58:26
URL: http://underbaratheo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0