Toast ...

Godmorgon på er! Eller kanske god förmiddag? 
 
Jag tog en lång sovmorgon idag, vilket jag kanske inte skulle ha gjort då magen skrek efter mat då jag vaknade, sådär så jag nästan mådde illa. Ja ni vet? 
 
Dagens ... (Har blivit beroende av rostad smörgås med marmelad och ost!)
 
 
Innan jag smaskar i mig detta vill jag passa på och tacka för alla fina kommentarer jag fick igår på mitt inlägg angående min berättelse. Ni är så fina!
Jag såg att några hade en del frågor också, jag ska besvara dem så fort som möjligt så dyker dem upp senare! 
 
// Är det något ni önskar och få läsa/se/veta mer om? (:
  

Kommentarer
Postat av: E

Vart är pappan?

2013-06-29 @ 11:42:44
Postat av: Klara

Gott!

2013-06-29 @ 11:49:06
URL: http://klaras.se
Postat av: Mia

Vore kul med mer bebissaker! :)

2013-06-29 @ 12:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0