Visste du?

 
- Den finns endast en kille jag verkligen älskat.
 
- En dröm jag har är att bli ambulanssjuksköterska.
 
- Jag har ett väldigt nära band till min mamma, hon är min bästa vän. 
 
- Jag har redan bestämt vad min lilla skrutt ska heta. Det namnet var det första som ploppade upp i huvudet mig när jag fick reda på att det var en flicka.
 
- När jag plussade på graviditetstestet och det senare visade sig att jag var såpass långt gången som i v.28 kändes det för en sekund som att jag skulle bryta ihop, tanken av att ensam fostra ett litet barn slog mig rakt i ansiktet och jag kände rädsla och ensamhet. Men senare kunde jag inget annat känna än glädje efter att jag varit på UL och det visade sig att allt var bra med min lilla tös och lycka då jag vet hur otroligt bra stöd jag kommer ha ifrån familj och vänner.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

åh spannande! kan du inte berätta vad hon ska heta? :D

Svar: det kommer ska du se :)
Izabelle

2013-07-08 @ 21:56:52
URL: http://klaras.se
Postat av: M

Hej . jag är en ny läsare. Och tro mig jag är fast vid din blogg. Jag har en son på 8 månader och jag är en ung mamma (20). Jag har läst att du inte vill gå ut med vem som är pappan för ditt barn vilket jag respekterar. Men jag har bara en fråga vet han om att du väntar barn ?

Svar: Hej! va kul med en ny läsare som dessutom är ung mamma som jag själv snart kommer bli! :)Ja han vet om det, men har valt att inte vara delaktig.
Izabelle

2013-07-09 @ 10:09:07
Postat av: Amanda

Hej!

Var gärna med och tävla hos mig!
Just nu lottar jag ut ett gladiator armband! Det kommer fler tävlingar inom kort.

Vinnaren får även en länk till sin blogg i min, men jag tar kontakt innan via mejl!

Lycka till!

2013-07-09 @ 16:14:11
URL: http://AmandaHalldan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0