Vecka 35 (34+0)

 
(PÅ UL-bilden var jag i vecka 28 och hade samma morgon plussat på grav-testet!)
 
Idag har jag gått in i vecka 35 (34+0),vilket betyder att det är lite drygt 5 veckor kvar mer eller mindre tills min skatt är här och jag blir mamma på riktigt! ♥
 
Det är strålande sol ute idag och jag ska strax sticka iväg till mina morföräldrar en stund, men innan dess så tänkte jag svara på några frågor som dykt upp.
 
 
Hur känns det inför förlossningen? Är du nervös? Har du tänkt att använda något smärtstillande (EDA, Lustgas eller liknande)?
Svar: Jag hade tänkt att jag skulle publicera ett enskilt inlägg om just denna typ av frågor, med alla mina tankar och rädslor inför förlossningen och stunden efter då min dotter precis kommit till världen! Håll utkik 
 
Kommer du att lägga upp bilder på din dotter? Har du flyttat hemifrån än och vilken stad bor du i? 
Svar:  Ja det kommer dyka upp bilder på henne när stunden är kommen! :)
Jag flyttade hemifrån och till en egen bostadsrätt när jag var 19år, jag bor i en stad som heter Kristinehamn! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Fin bild! Det ska bli kul och läsa om dina tankar inför förlossningen :D

2013-07-03 @ 12:09:52
URL: http://klaras.se
Postat av: Pilla

Mysigt, inte länge kvar alls nu ju =)

2013-07-03 @ 12:32:23
URL: http://pernillabredolt.com/
Postat av: D

intressant blogg :P

2013-07-03 @ 12:56:48
Postat av: Elin

En ny läsare här som bara vill säga grattis till den kommande lilla tösabiten! Är själv 22 år och väntar mitt fjärde barn i december. Och för dig är det ju inte så långt kvar! Önskar er alla lycka i fortsättningen :)

2013-07-03 @ 15:35:24
Postat av: Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Grattis till bebis som kommer. Får bara ställa frågan hur du kunde missa du var gravid till så himla länge och hur de kändes när du väl fick reda på de?

2013-07-07 @ 19:45:42
URL: http://www.emmgus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0