Lyx vs. Budget

 
 
Trots den heta sommarvärmen kan jag inte rå för att längta lite till hösten kommer, då min lilla skrutt väljer att kika fram, då jag kan börja träna mig tillbaka till min gamla kroppsform och handla massa fina höstkläder.
Den Quiltade jackan är något som jag tidigare inte varit speciellt förtjust i men som jag nu totalt älskar. Jag tycker att det är ett plagg som återkommer år efter år utan att bli uttjatat så att säga, eller vad tycker ni?
 Den jacka som hittils fallit mig mest i smak är Lexington jackan - trots det saftiga priset. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

är mer för Barbour jackan jag, gillar detaljerna såsom bältet :) men smaken är som baken, eller hur är det man säger? :P

2013-07-07 @ 15:25:23
URL: http://klaras.se
Postat av: Stefan

Trevlig blogg!
Va stark och lycka till :)
Kram från Skåne

2013-07-07 @ 17:59:48
URL: http://www.eventlimousine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0