A picture is worth a thousand words

 
Ett framtida dop står självklart klart att min skrutt ska ha när hon blivit någon/ra månader gammal. Och jag kan inte hjälpa att reda nu hitta så mycket inspiration genom att se på bland annat bilder som detta. Det kommer bli ett höst-dop för min skrutt och då kommer det kanske bli lite mer neutrala färger och inte knallrosa, kanske mer åt det lila hållet? Det är en stund kvar, men man kan ju inte hjälpa att iallfall kika på saker och ting och drömma sig bort, eller hur? :)
 

Kommentarer
Postat av: Klara

supermysigt, men kanske också jordnära färger eller varför inte köra all in med höstens alla färger? orange, grönt och gult? :)

2013-07-05 @ 14:15:57
URL: http://klaras.se
Postat av: Emilia

fina bilder <3 =)

2013-07-05 @ 14:20:03
Postat av: Sofia Weden

Sofia här igen, ville bara säga vilka fina bilder! Men rosa kanske inte passar sådär jättebra på hösten? jag skulle nog välja mer höstliga färger så att säga :) Men du väljer ju själv. kram

2013-07-05 @ 14:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0